17.04.2018

Hae esiurheilijaksi Kalevan kisoihin

ESIURHELIJOIDEN HAKU KÄYNNISTYY

Porin, Oulun ja Seinäjoen Kalevan kisoissa Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva toi yhdessä kisajärjestäjien kanssa eri lajien finaaleihin esiurheilijat.

Esiurheilijat ovat paikallisten seurojen lapsia, jotka pääsevät yrittämään omaa ennätystään lajinsa Kalevan kisojen finaalissa. Lapsille kokemus on täynnä iloa, jännitystä ja ainutkertaisuutta.

Nyt urheiluseurasi lapsilla on mahdollisuus hakea Jyväskylän Kalevan kisojen esiurheilijaksi ja päästä koko kisayleisön edessä avaamaan oman lajinsa finaali.

Esiurheilijaksi voi hakea Keski-Suomen seurojen alle 12-vuotiaat lapset. Valitut esiurheilijat pääsevät yrittämään omaan ennätystään ennen varsinaista finaalia. Onnistuessaan esiurheilijat saavat palkinnoksi 100 jäätelöä ja 100 euron valmennusstipendin. Hyvästä yrityksestä palkitaan 50 jäätelöllä ja 50 euron valmennusstipendillä. Palkinnot jakaa Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen tiedotus@sul.fi 15.6.2018 mennessä. Esiurheilijat valitsee Suomen Urheiluliitto ja Jyväskylän Kenttäurheilijat. Valitut esiurheilijat julkistamme 2.7.2018.

Kerro hakemuksessasi seuraavat tiedot: nimi, seura, ikä, urheilijan ja vanhemman yhteystiedot, vanhemman suostumus (osallistua esiurheilijaksi, haastattelu ja valokuvan käyttö mediassa), oma laji, oma ennätys, minkä takia haluan Kalevan kisojen esiurheilijaksi.

FINAALILAJIT

perjantaina

• miesten kuula

• naisten pituus

lauantaina

• naisten keihäs

• miesten korkeus

sunnuntaina

• naisten korkeus

• miesten keihäs

Nyt on hyvä tilaisuus ylittää itsensä ja saada potkua harjoitteluun! Lähetä rohkeasti hakemus.

Yhteistyöterveisin,

Suomen Urheiluliitto, Jyväskylän Kalevan kisat ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva