01.09.2016

Timo Laitinen Kalevan toimitusjohtajaksi Paula Salosen jäädessä eläkkeelle

Timo Laitinen (DI, 56) on nimitetty Keskinäinen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajaksi 1.1.2017 alkaen nykyisen toimitusjohtajan Paula Salosen jäädessä eläkkeelle.

Timo Laitinen siirtyy Kalevan toimitusjohtajaksi Mandatum Lifesta, jossa hänen vastuualueensa ovat kuuluneet Baltian liiketoiminnat sekä liiketoiminnan tukitoiminnot (tietohallinto ja henkilöstö).

Kalevalla on noin 240 000 vakuutuksenottajaa. Yhtiö on erikoistunut myymään henki- ja tapaturmavakuutuksia yhteistyösopimuksen kanssaan tehneiden ammatti- ja toimihenkilöjärjestöjen jäsenille.

Paula Salonen, toimitusjohtaja, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, puh. 050 4244280, paula.salonen@mandatumlife.fi

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva on Suomen vanhin ja yksi vakavaraisimmista henkivakuutusyhtiöistä. Yhteistyössä Sammon tytäryhtiön If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n kanssa Kaleva on erikoistunut tuottamaan henki- ja tapaturmavakuutuksia yhtiöiden yhteistyösopimuksen piirissä olevien toimihenkilö- ja palkansaajajärjestöjen jäsenille.

Tiedotetta muutettu julkaisun jälkeen Timo Laitisen vastuualueiden osalta.

Timo Laitinen Kalevan toimitusjohtajaksi