05.11.2013

Paula Salonen Kalevan toimitusjohtajaksi

Paula Salonen on nimitetty Keskinäisen Vakuutusyhtiön Kalevan toimitusjohtajaksi 18.11.2013 alkaen. Kalevan nykyinen toimitusjohtaja Timo Vuorinen siirtyy If Vahinkovakuutusyhtiön henkilöasiasliiketoiminnasta Suomessa vastaavaksi johtajaksi. Vuorinen jatkaa edelleen myös If Vahinkovakuutusyhtiö Oy:n (Suomi) toimitusjohtajana ja Ifin Baltian liiketoiminnan johtajana.

Kaleva on vahva henkivakuutusyhtiö, jolla on Paulan johtamana hyvät mahdollisuudet tehdä uutta liiketoimintaa yhdessä Ifin sekä Mandatum Lifen kanssa. Haluan toivottaa Paulalle mitä parhainta menestystä toimitusjohtajan tehtävässä, Timo Vuorinen sanoo.

Salonen on toiminut 11 vuoden ajan If Vahinkovakuutusyhtiön henkilöasiakasliiketoiminnasta Suomessa vastaavana johtajana ja sitä ennen erilaisissa johtotehtävissä Kalevassa ja Mandatum Lifessa.

Kalevan toimitusjohtajaksi siirtyminen on todella iso ja upea uusi mahdollisuus. Kaleva tekee tiivistä yhteistyötä Ifin ja Mandatum Lifen kanssa, ja sillä on merkittävä rooli muun muassa Ifin myynnin ja asiakaskannan kehittymisessä Suomessa, Paula Salonen sanoo.

Paula Salonen puh. 010 514 4280, sähköposti paula.salonen@mandatumlife.fi

Paula Salonen