13.08.2019

Kalevan kisoissa nähtiin upeita suorituksia

Kalevan kisat järjestettiin 1.-4.8 Lappeenrannassa Kimpisen urheilukentällä, jossa Henkivakuutusyhtiö Kaleva oli pääyhteistyökumppanina vahvasti läsnä.

Tapahtumateltallamme löytyi ohjelmaa koko perheelle. Lapset pääsivät pyörittämään onnenmoukaria sekä tavoittelemaan hyödyllisiä palkintoja, kuten heijastimia ja ensiapupakkauksia. Kisojen huippu-urheilijat olivat jakamassa nimikirjoituksia ja halukkaat pääsivät ottamaan kuvia idoliensa kanssa.

Esiurheilijat pääsivät kokeilemaan ennätystään

Henkivakuutusyhtiö Kaleva on valinnut Kalevan kisoihin esiurheilijoikseen nuoria urheilijoita jo viiden vuoden ajan. Esiurheilija-tempauksen ajatuksena on, että nuori urheilija pääsee yrittämään henkilökohtaista ennätystään ennen lajinsa virallista finaalia. Näin lapset pääsevät tapaamaan omia idoleitaan ja kokemaan Kalevan Kisojen ainutlaatuisen tunnelman. Uudet ennätykset palkitaan, samoin hyvät yritykset.

9-12-vuotiaat tulevaisuuden lupaukset tekivät uusia ennätyksiä ja itsensä ylittämisiä. Pituushypyssä Kalevan esiurheilija Joona Niinikangas rikkoi oman ennätyksensä yli neljän metrin hypyllään. Onnittelut kaikille esiurheilijoille hienoista suorituksista sekä uusista ennätyksistä!

Vuoden 2019 esiurheilijat:

• Iida Heino, Pyhtään Yritys, pituus
  • Joona Niinikangas, Valkealan Kajo, pituus
  • Kalle Hirsivaara, Veitsiluodon Kisaveikot, seiväs
  • Veera Pöyry, Mikkelin Kilpa-Veikot, keihäs
  • Janette Kaplas, Lappeenrannan Urheilu-Miehet, kuula
  • Eino Sainio, Lappeenrannan Urheilu-Miehet, keihäs

Kaleva tukee nuoria yleisurheilijoita

Kalevan esiurheilijatapahtuman lisäksi tuemme tänä kesänä nuoria yleisurheilijoita. Mitä useampi kokeilee hintalaskuria 15.7.–15.8 verkkokaupassamme henkivakuutuskuntoon.fi, sitä enemmän kohdistamme tukeamme nuorten yleisurheilun toimintaan. Jokainen laskurilla laskettu henkivakuutuksen hinta kasvattaa pottia viidelläkymmenellä sentillä!

Lisätiedot:

Jussi Lehtonen, markkinointipäällikkö, Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva