14.01.2016

Kaleva vahvistaa järjestöyhteistyötä

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, If Vahinkovakuutusyhtiö Oy ja Mandatum Henkivakuutusosakeyhtiö ovat yhdessä sopineet, että vuoden 2016 alusta alkaen aiemmin Ifissä hoidettu Sampo-ryhmän yhtiöiden järjestöyhteistyö hoidetaan jatkossa Kalevassa. Samalla Ifistä Kalevaan siirtyi kaksi asiakaspäällikköä, Marja-Liisa Sillanpää ja Hannu Stark, jotka tulevat toimimaan ammattijärjestöjen yhteyshenkilöinä.

”Kalevan toiminnan kulmakivi on jo vuosikymmenten ajan ollut vahva yhteistyö järjestöjen kanssa. Tarjoamme yhteistyöjärjestöjemme jäsenille perheineen ainutlaatuiset edut Primus -henki- ja tapaturmavakuutuksestamme. Lisäksi järjestöillä on merkittävä rooli Kalevan hallinnossa ja siten omistajiemme – eli vakuutuksenottajiemme – etujen edistämisessä”, toteaa toimitusjohtaja Paula Salonen.

”On erittäin luontevaa, että Sampo-ryhmän järjestöyhteistyö hoidetaan juuri Kalevassa ja lupaamme tehdä parhaamme koko ryhmän puolesta pitkäaikaisen ja erinomaisen yhteistyömme edelleen vahvistamiseksi – niin ammattijärjestöjen kuin niiden jäsentenkin parhaaksi”, Salonen vakuuttaa ja lupaa, että Kalevasta ollaan yhteydessä lähiaikoina.

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva
Paula Salonen, puh. 050 424 42 80, paula.salonen@mandatumlife.fi
Hannu Stark, puh. 050 424 06 40, hannu.stark@mandatumlife.fi
Marja-Liisa Sillanpää, puh. 050 534 50 83, marja-liisa.sillanpaa@mandatumlife.fi