16.11.2017

Saitko kirjeen asiakastiedoista?

Päivitämme puuttuvia lakisääteisiä asiakastietoja ja siksi lähetimme marras-joulukuun aikana kirjeitä tietojen keräämiseksi. Asiakastietosi voit päivittää joko lomakkeella tai verkkopalvelussamme.

Miksi tietojani kysytään?
Finanssialan toimijana Kalevalla on lakisääteinen velvollisuus tunnistaa ja tuntea asiakkaansa. Uudistunut rahanpesulaki ja kansainvälinen verolainsäädäntö velvoittavat Kalevan selvittämään asiakkaidensa taustoja säännöllisesti ja riittävässä laajuudessa. Tunnistamalla ja tuntemalla asiakkaamme olemme myös luotettava kumppani asiakkaillemme.
Lue lisää asiakastiedoista täältä

Mitä minun tarvitsee tehdä?
Lue toimintaohjeet sivulta

Miksi en saanut kirjettä?
Jos tietosi ovat ajan tasalla, et välttämättä saanut kirjettä. Voit tarkistaa asiakastiedot kirjautumalla verkkopalveluumme omilla verkkopankkitunnuksillasi.

Lisätiedot
Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 31100 (pvm/mpm) ma-to 8-18, pe 8-17. Voit myös lähettää meille viestin verkkopalvelussa.

Jätä soittopyyntö

Lähetä yhteystietosi meille, niin me soitamme sinulle.

* Pakollinen kenttä

Voit jättää soittopyynnön tällä lomakkeella, niin me soitamme sinulle.

Valitsemalla valikosta aiheen tai kirjoittamalla lisätietoja, voimme palvella teitä tehokkaammin.

Asiakaspalvelu

Primus-vakuutus (If Vahinkovakuutusyhtiö)

010 19 19 19
ma-pe 8-20 (pvm/mpm)

Asiakaspalvelu

Muut Kalevan tuotteet (Mandatum Life)

0200 31100
ma-to 8-18, pe 8-17 (pvm/mpm)

Korvaukset

Miten haet korvauksia Kalevan vakuutuksista?