22.08.2013

Järjestöjäsenten henkivakuutus edelleen selvästi markkinoiden edullisin

Taloussanomat vertaili heinäkuussa 2013 henkivakuutusten hintoja: järjestöjen jäsenille suunnattu Ryhmäsampo Primus on vertailun mukaan edelleen selvästi markkinoiden edullisin henkivakuutus.

Ryhmäsampo Primus on edullinen ja vaivaton tapaturma- ja henkivakuutus, jonka järjestön jäsen voi ostaa itselleen tai perheenjäsenelleen. Henkivakuutuksen hinta on noin 6 euroa kuukaudessa 50 000 euron turvalle. Markkinoiden edullisimman henkivakuutuksen voit ostaa vain Ifistä tai henkivakuutuskuntoon.fi –sivustolta, mistä saat kaiken päälle 10 %:n nettialennuksen ensimmäisen vuoden maksusta. Edun saa vain yhteistyöjärjestömme jäsen perheineen. Vakuutuksen myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Suomalaisten henkivakuutusturvassa on edelleen aukkoja. Etenkin suuria lainoja ottaneiden nuorten perheiden kannattaa huolehtia turvastaan hyvin. Henkivakuutustarpeen laskukaavana käytetään kotitalouden vuoden nettotuloja ja yhteisiä velkoja, joihin lisätään 20 000 euroa per elätettävä lapsi, kertoo markkinointijohtaja Minna Mikkanen Kalevasta.