23.05.2018

Kalevan tietosuojakäytäntö varmistaa tietojesi turvallisen käsittelyn

Euroopan unionin laajuinen yleinen tietosuoja-asetus (General Data Protection Regulation, GDPR) astuu voimaan 25.5.2018. Uusi asetus yhdenmukaistaa EU:n tietosuojakäytäntöjä ja parantaa henkilötietojen suojaa ja rekisteröityjen oikeuksia.

Meillä Kalevassa asiakkaan tietojen suojaaminen ja luottamus ovat aina olleet ehdottomia edellytyksiä kaikessa toiminnassamme. Kun jaat kanssamme tietoja, pystymme palvelemaan sinua paremmin, esimerkiksi tarjoamalla sinulle sopivimpia tuotteita ja palveluita sekä auttamalla sinua asioidessasi kanssamme.

Olemme valmistautuneet uuden tietosuoja-asetuksen asettamiin vaatimuksiin hyvissä ajoin, ja toimintaperiaatteemme vastaavat GDPR-vaatimuksia.

Kerromme yksityisyyden suojaa koskevassa tietosuojakäytännössämme tarkemmin siitä, mitä henkilötietoja käsittelemme, miten tietoja käytämme ja mitä oikeuksia sinulla on tietojesi käsittelyyn liittyen. Yksityiskohtaisia tietoja löydät rekisterikohtaisista selosteistamme.