28.03.2018

Kaleva hakee uusia osaajia

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva on Suomen vanhin ja vakavaraisin – ja samalla vahvasti uudistuva henkivakuutusyhtiö. Olemme osa menestyvää Sampo-ryhmää. Teemme tiivistä yhteistyötä niin Ifin kuin Mandatum Lifenkin kanssa. Yksi toimintamme kivijaloista on yhteistyömme ammattiliittojen ja toimihenkilöjärjestöjen kanssa.

Etsimme myyntihenkistä ja aikaansaavaa tuote- ja asiakaskokemuspäällikköä vastaamaan Kalevan henkilövakuutustuotteiden ja -palveluiden kehityksestä sekä sujuvan asiakaskokemuksen varmistaminen. Työsuhde on vakituinen. Tutustu tarkemmin työnkuvaan ja täytä samalla hakemus. Hakuaika päättyy 6.4.2018.

Etsimme myös markkinointipäällikköä, joka vastaa markkinointi- ja asiakasviestintäkampanjoidemme suunnittelusta, toteutuksesta ja seurannasta. Lisäksi tehtäviin kuuluu Kalevan verkkosivujen ja verkkokaupan kehittäminen, ylläpito ja tuloksellisuus. Vastuullesi kuuluu myös erilaisten asiakastapahtumien järjestäminen. Työsuhde on määräaikainen äitiyslomasijaisuus. Tutustu tarkemmin tehtävään ja täytä samalla hakemus. Hakuaika päättyy 12.4.208.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kalevan markkinointijohtaja Minna Mikkanen, puh. 050 536 4688 tiistaina 3.4 klo 13-14 ja keskiviikkona 4.4. klo 10-11.