2.6.2020
Oletko nähnyt Kalevan myöntämän Primus-henkivakuutuksen If-ilmeisen mainoksen?
Kaleva on vuosien saatossa tutkinut paljon suomalaisten suhtautumista kuolemaan ja siihen varautumiseen. Tutkimustemme perusteella tiedämme, että suomalaiset eivät halua puhua kuolemasta ja siksi myös taloudellinen varautuminen on toisille meistä vaikeaa. Mainonnassamme tärkeä viesti on, että henkivakuutus kertoo rohkeudesta. Se kertoo siitä, että henkivakuutuksen ottamalla ihminen on ollut rohkea, pohtinut kuolemaa ja puhunut siihen varautumisesta.
Oletko sinä rohkea? Laske henkivakuutuksesi hinta. Saatat yllättyä sen edullisuudesta - eikä ihme, sillä tutkimustemme mukaan me suomalaiset luulemme henkivakuutuksen hintaa moninkertaiseksi verrattuna Kalevan Primus-henkivakuutuksen todelliseen hintaan.